Függő tojások




Kellenek:

-tojáshéj
-akryl festékek
-szalag/madzag/rafia
-szizál
-ragasztó pisztoly
-szivacs
-tű
-cérna
-olló



Amikor valamelyik ételhez tojást használtam, a kettétört héjakat lemostam és megszárítottam.Így már van egy halom tojás héjam, ami még sok mindenre jó lesz, ha eljutok egyszer odáig.:)
Tehát fogtam a kiválasztott héjakat és lefestettem őket a kívánt színre. Nem ecsettel festettem, hanem szivaccsal(mosogató szivacs-tiszta), ez által kicsit más lett a felszíne száradás után.
Száradáshoz egy-egy hurkapálcára tettem őket.De ceruza,toll, filc toll is megteszi.:)



Amíg száradtak, elkészítetem az akasztókat.
A szalagból kb.20-30cm-es darabokat vágtam, akasztónak. Ezeket egy hurokká ragasztottam össze. Masninak is levágtam egy-egy darabot.Meg hajtottam a masnit és pár öltéssel összevartam a közepénél.
Majd a masnit a hurokra(akasztó) ragasztottam, oda, ahol ereditileg összeragasztottam a két végét.


Mikor a tojik megszáradtak, beleültettem a hurokba, úgy hogy a huroknak a közepe, a tojás közepéhez essen. Eligazítottam, hogy szépen felfeküdjön, majd rag.pisztollyal rögzítettem. A tojás felső oldalánál is, mindkét oldalt pöttyentettem ragasztót és rányomtam a szalagot, hogy szebben álljon a tojás benne.

Végül megtömködtem egy kis natúr szizállal a tojikat, hogy ne legyenek olyan üresek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése