Nagy cserép hóember

kellékek:
egy nagy fehér cserép
nagy gombok
flitterek
gyöngy
színes fejű gombostű
zokni
ragasztó(pisztoly)
anyag darabok
színespapír
drót
újságpapír/vatta
tű, cérna
Fejnek egy régi lepedőből kivágtam egy téglalapot, kettéhajtottam, az illesztésnél összevartam. Így kaptam egy olyat mint egy hajpánt, a hosszabik oldalánál fogva elkezdtem összevarni, összehúzni, hogy egy kis zsák keletkezzen belőle. Ezt megtöltöttem gombóccá gyűrt újsággal, elegyengedtem, és a tetejét is összehúztam és jól összeöltöttem. Így lett egy gombócom , ami a feje lett.
Fogtam a cserepet és nyilással lefelé fordítottam és a tetejére ragasztottam a fejet.
Két flittert beletűztem egy-egy színes fejű gombostűvel, szemnek. Egy kis darabka sárga papírt meghajtottam orrnak, felragasztottam. Egy vékonyka drótot pedig a szájának beletűztem a fejbe.
Egy régi zokninak levágtam a lábfejét, visszahajtottam és a fejére húztam, mint sapkát.
Sálnak egy elhasznált textil hajtpánot ketté vágtam és a nyakába kötöttem.
Kiválogattam 3 nagy gombot és felragasztottam őket a hasára.
Végül pár karácsonyfa és hópehely flittert ragasztottam a sapijára, a sáljára, és a testére.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése