Dekorgumi képkeretek

Az alapötlet és a csillagos képkeret a Praktikából való, megint...
De mivel én nem csak karácsonyit akartam készíteni, ezért rajzoltam magamnak más fajta sablont, és magam találtam ki a dekorációt.
Szóval!
Kell:
dekorgumi
flitterek
kétoldalas ragasztó
karton
olló
papír
ceruza
A csillagosnál egyszerű volt: csak rátettem a sablont a gumira és átrajzoltam. Mivel az indigó nem fogta meg, így csak tompa ceruzával jól rányomva, tulképp átnyomtam a mintát. Ahol besüppedt a gumi, ott vágtam körbe.
A keret két lappból és egy kartonból áll össze. Plusz a képen látható keretből és támasztóból.
A fekete,fehérnél magam rajzoltam sablont, és ez alapján vágtam ki mind a kartont és a gumit.
Miután kivágtam, a két réteg dekorgumit egymásra ragasztottam, kétoldalas ragasztó szalaggal. Majd a hátát fordítottam magam felé és a kinyomtatott képet ráragasztottam, úgy hogy a kis négyzeten át lehessen látni.
Végül ráragasztottam a karton hátat, és a támasztót.
Majd flitterrel, a másikat pedig ezüst alkoholos filccel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése