Muffin gyertyák

Kellékek:
gyertyaviasz/gyertya csonkok/ép gyertyák
kanóc/talpas kanóc
fém muffin forma
konzerv doboz/kis edény
torta dekor cukor
Én az itthon lévő ép, és évek óta porosodó gyertyákból készítettem. Egy konzerv dobozba beledraboltam a gyertyákat. A darabolás közben a kanócot nem vágtam el, így azt is fel lehet még használni.
Fél úton a darabolásban, felraktam forrni egy fazék vizet. Amikor kész volt az aprítás, akkor a konzerv dobozt beleállítottam a forrásban lévő vízbe. Persze arra figyelni kell, hogy a konzerdobozba ne menjen bele a víz. Mivel nem akart megállni a lábán a doboz, így egy csipesszel odafogtam a lábos széléhez, hogy ne kelljen ott tartani.
Míg olvadozott a viasz, addig előkészítettem a formákat. Bele tettem egy-egy talpas kanócot, amit magam gyártottam, elhasznált mécsesekből kiszedett talpakkból és kanócból.
Mikor felolvadt teljesen a viasz, beleöntöttem a formába, majd helyre igazítottam a kanócokat.
Majd amikor már kezdett egy picit dermedni, rászórtam a cukrokat. Az első próbálkozásnál, néhány belemerült, de ez nem nagy gond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése