Farsangi maszk

anyagok:
(kis)gipsz maszk
akril festék
körömlakk
3D festék
tollak
ékszer darab/strassz/gyöngy
fonal
hobby ragasztó
ragasztó pisztoly
Egy kicsi előre megvásárolt maszkot lefestettem, általam kevert halvány rózsaszínre(pici piros, sok fehér). A maszk szélén hobby ragasztóval körbe rögzítettem egy vékonyabb színben passzoló fonalat.
A találkozási végeknék jól lelapogattam, hogy ne legyen feltűnő az illesztés.
Papíron elő rajzoltam a mintát, majd a 3D festékkel, tubusból nyomva felrajzoltam a maszkra is.
A száját fényesre akartam, de nem volt lakkom, csak köröm lakkom. Így ezzel festettem ki a száját, és egy régi fülbevaló darabjának a közepét, ami fekete volt. Ez lett a fejdísz közepe, amit a tollakal együtt ragasztópisztollyal rögzítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése