Gesztenye köszorú


Imádom a gesztenyét, enni is. :)
Eddig sosem jutott eszembe(nem is értem miért!?), hogy hogyan kellene úgy felhasználni, hogy az ne figura legyen.

Hát íme a nagyszerű ötlet.

Anyagok:

koszorú alap
drót
drót vágó
olló
gombostű
szalag/ filc darab
spárga
sok-sok gesztenye


Vettem az alapot; aztán nem túl vékony drótból kb. 10cm-es darabot vágtam, beleszúrtam egy gesztenyébe, azt pedig a koszorúba. És így tovább, minden darabbal.


Mikor már majdnem körbeértem, kivágtam egy darabot egy narancs színű filcből, a koszoró köré csomoztam. Aztán minvel nem volt elég hosszú, rendesen megkötni a masnit, így odahajtottam, mintha masni lenne, és egy gombostűvel beletűztem a koszorúba.



A filc hátuljára egy darab spárgát kötöttem, akasztónak.

Végül folytattam, és körbe raktam a gesztenyéket.

Egy, két hét múlva a gesztenyék kicsit összetöpörödtek, de nem esett le egy sem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése