Wodoo baba :)


Na, azért nem kell megilyedni, nem tértem át a sötét oldalra..., csak hasonlít,de nincs ereje.:)

Kellenek:

vékony filc(anyag)
himző cérna,fonal(vagy minek hívják)
olló
baba minta
kevéske vatta



Egy pontrácsos papírra(a szines papír csomagból), megrajzoltam egy baba formát, kivágtam.Ez kb. 6cm magas baba.


Fehér ceruzával(néha megnyálazva a hegyét, hogy fogjon is) körberajzoltam a filcen, amit elötte duplán hajtottam, hogy egyszerre vágjam ki a két felet.

Majd fogtam azt a bizonyos himző fonalat, és először megcsináltam az arcát. Két X a szemnek, és kis öltésekből a szájat. Majd egy kis szivet neki. Ebből a mintából húztam fel felé a fonalat és ez lett az akasztója, így jobban van rögzítve.
Körbe varrtam a figurát azzal az öltéssel amit látsz(nem tudom a nevét), kb. 3/4ig, ahogy a képen látszik.
Kis vatta darabokat tépkedve, egy hurkapálca/kis csavarhúzó segítségével kitömtem a babát, közepesen keményre. Majd varrtam tovább.
Végül még a fej teljes körbeöltése előtt kitömtem a hiányzó részeket.
Teljesen körbeöltögettem.



Ennyi az egész.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése