Utalvány



Ez egy házi gyártmányú utalvány a Mekibe.
Az ötlet onnan jött, hogy férjem, kisebbik öccse, mikor ajándékokról beszélgettünk, közölte, hogy neki 2 sajtburger jó lesz, mert úgy szereti... :)

Hát azt is kapott.

Kell:

karton
filctollak
meki logó
ragasztó
papír
cérna
matrica

Az utalvány egy 19*8,5cm-es karton darab. Rajta egy valamivel kisebb fehérlap, ragasztva.
A lapra felragasztottam egy kivágott meki logót, meg pár karácsonyfát.
És megírtam a szöveget, filctollal.


Egy A4-es lapra rátettem az utalványt, és így igazítottam be, hogy hol kell meghajtani a papírt, hogy boríték legyen belőle.
Meghajtogattam, a ráhajtásnál behajtottam mind két sarkát középre, és a hajtás mentén levágtam.

Nem akartam ragasztani, meg kellett valami díszítés is.
Ezért piros hímző fonállal varrtam le a széleket.
A belső, nem látszó oldal felől kezdve,hogy a csomó rejtve maradjon.

Kapott még egy kis kontúr matricát is.

Hátol is egy kis matricával zártam le.



:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése