Festékes polc



Hozzávalók:

az én verziómnál: egy 9cm széles vastagabb léc maradék+egy kicsi, régi vágódeszka
fekete, fehér akril festék
ecset
erős ragasztó(olyan szöghelyett, építéshez, barkácsoláshoz való)
fűrész


Megnéztem,hogy mekkora magasságot szeretnék, és a lécen kétszer kimértem, ez lett a két láb. Elektromos fűrésszel levágtam a két darabot.
Majd kicsit lecsiszoltam a széleket.
Az erős ragaccsal bekentem az egyik végét a lécemnek és nagyon erősen odanyomtam a vágódeszkához. Amikor már nem akart elcsúszni egymáson, akkor a másik lábat is felragasztottam.

Vártam vagy 1órát, hogy tuti megkössön a ragasztó.



Aztán egy nagyobb ecsettel lefestettem feketére az egészet.


Majd fehér festékkel, egy vékonyka ecsettel felfestettem a nyuszi formákat a lábak elejére, és a szöveget körben a tetjének a szélén.





És már készen is volt.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése