Foci-tojás

Ez volt az első ilyen tojás, amit elkészítettem, még egy pályázaton is indítottam.:)

A szokásos hozzávalókra lesz szükség:

-hungarocell tojás
-hurkapálca
-sniccer
-fehér szalvéta
-festékek
-ecsetek
-fekete vékony hegyű filctoll/alkoholos filc
-dec.ragasztólakk
-hobbiragasztó
-szalag
-papírolyó
-főzhető gyurma

Szokásos: tojást felszúrtam, mintát kiválasztottam- amit aztán kézzel lemásoltam a képernyőről lesve, átrajzoltam fehér szalvétára, amit felragasztottam a tojásra, amit nem festettem le elötte.
Ez'tán a netről keresett kép alapján, ami a világ nagy futball szövetségeit(asszem) ábrázolta, térképen, kifestettem a mintát. A tengert itt nem festettem be kékre, mert így szerintem jobban érvényesült a minta.
Ráírtam a megfelelő helyre a rövidítéseket, és lekentem rag.lakkal. Száradás.
Addig elkészültek a labdák...:) Előszedtem 3 papír golyót és újabb netes keresgélés után, megpróbáltam focilabdára emlékeztető golyókat készíteni...:) Sikertült ahogy sikerült...:)

Majd gyurmából elkészítettem azt a 3 futballklub-emblémát, amik a kedvencei az ajándékozottnak. A kis emblémákat bele akartam szúrni a tojásba, ezért drót darabkát tapasztottam a hátuljukra, és így főztem ki őket. Majd nagy nehezen megfestettem/rajzoltam a mintákat rájuk.
Végül jött a labda felkötése. Vágtam egy darab fehér szalagot és a labdán/golyón lévő lyukba ragasztottam az egyik végét, a másik végere pedig egy másik golyót. Majd felkötöttem a tojás alá. A 3. golyót is egy darab szalag végére ragasztottam, a másik felénél pedig odakötöztem a hurkapálcára.
Ennyi.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése