Harcos-tojás

Ez volt talán a legegyszerűbb tojgli elkészítése. Mint eddig mindegyik tojás, amit elkészítettem, ez is személyre szabott. Egy harcművészetben jártas ember részére.
Anyagok:
-hungarocelltojás
-hurkapálca
-festék
-alkoholos filc
-kis darab fekete filc/egyéb övnek megfelelő anyag, szalag, madzag
-fültisztító pálcika
- ragasztó
Felszúrtam a tojást, lefestettem fehérre és le rag.lakkoztam. Levágtam a filcből egy kb. egy cm széles darabot, ami körbe éri a tojást, és még marad. Rápróbáltam a tojglira az övet, és hátul egy gombostővel odatűztem, hogy ne mozduljon el.
Majd ráírtam a hátára a feliratot.
Fogtam egy fültisztító pálcikát és ketté vágtam. Hegyesre vágtam a két műanyag végét, hogy könnyebb legyen betűzni a tojásba. A vattás részét lekentem rag.lakkal.Bemértem a kezek helyét, és odaszúrtam bele a pálcikákat. Miután meggyőződtem,hogy jó helyen vannak, ragasztót nyomtam a lyukba és így tűztem vissza őket.

Ez’tán fogtam még egy pálcikát és azt is elvágtam. A vattás részét befestettem feketére, ezek lesznek a lábak. Majd lekentem egy kis rag.lakkal is így passzolt a többi részhez.



Az övet, a gombostűt kihúzva, annak a helyén odaragasztottam hobbiragasztóval(ragasztó pisztoly kizázva, mert a meleg megolvasztja a hungarocellt). Majd a karok alatt mind két oldalt egy-egy ponton. Végül elöl egyszer megkötöttem az övet, és ahol visszahajtottam ott ismét ragasztottam, hogy nem jöjjön szét.

Hát ennyi volt.

:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése