Subaru-tojás


Anyagok:

- hungarocell tojás
- hurkapálca
- festék
- dec.ragasztólakk
- autós minta/szalvéta( itt újság kivágás)
- fonal/madzag
- parafadugó
- főzhető gyurma
- vékony drót
- matricafesték kontúrozó

Mint eddig is, felszúrtam a tojást, majd lefestettem a kívánt színre.
Kerestem régi újságokban(erre jók az évek óta őrizgetett magazinos, újságok) autós mintákat. Végül találtam egy olyan sorozatot, ahol a számítógépes tervezés fázisait mutatták be. Ezeket kivágtam.
Jött a felragasztás, persze miután már száraz volt a festés. Mivel ezek a minták nem szalvéta vékonyságúak, ezért mielött felragasztottam volna, megáztattam kicsit vízbet, majd amikor elkezdett pöndörödni, kivettem és egy szalvétával/zsebkendővel/papírtörlővel letöröltem a cseppeket. Bekentem dec.rag.lakkal a minta helyét a tojáson és ráhelyeztem azt. Jól lesímogattam, hogy mindenhol szépen odaragadjon. Itt egyébként nem téptem a mintát, mert nem volt elég hely hozzá, és túl vastagnak ítéltem a papírt.
Vártam kicsit, majd lekentem, most már az egész tojást, ragasztólakkal, ezzel fixálva a mintákat és egységek fényt adva neki.

Amíg ez száradt, jöttek a kiegészítők: kerekek, zászló, embléma.

A kerekek és az embléma, parafadugóból készültek. A kerekekhez csak egyszerűen leszeleteltem sniccerrel 3 karikát. Az emblémához szintén levágtam egy szeletet, majd olyan formájúra alakítottam, ahogy lennie kell.Lefestettem, és ezüst alkoholos filccel rárajzoltam a „csillagokat” és körben a szélét is ezütre húztam. Majd rag.lakk. Száradás után felülről, a minta közepébe szúrtam egy drórot, a végét visszahajtottam, hogy legyen rajta egy kis bütyök, amitől nem csúszik át.
A kerekek szélét feketére festettem, vékony sávon a kerek-lapos felületen is. A felnit lefestettem arany festékkel, mintázatát pedig bronz színű matrica-kontúrozóval rajzoltam rá.
Persze mindenhol kivárva a száradási időket.
Mikor mint megszáradt, fúrtam egy-egy lukat a közepükbe, és átfűztem rajtuk egy-egy piros/fehér madzagot. A madzagok színével igazodtam a japán zászlóhoz.(Mivel a Subaru, japán autó.)

A zászló ismét főzhető gyurmából készült. A végén egy darab drótot illesztettem az oldalához, hogy legyen mivel a tojás tetejére tűzni. Majd kifőztem, és lefestettem, és rag.lakkoztam.

Már csak az volt hátra, hogy felkössem, tűzzem a mütyűröket.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése