Japán-tojás



Hozzávalók:

- hungarocell tojás
- hurkapálca
- dec.ragasztólakk
- festék
- ecset
- alkoholos filc
- szalag
- fagyis pálca
- fehér szalvéta

Tojást felszúrtam.
Elővettem a térképemet és kiválasztottam egy olyan japán térképet, ami rá fog férni a tojásra. Átmásoltam egy papírra, majd onnan egy szalvétára. Azért másolom elöbb papírra, mert így tudom korrigálni, ha nem sikerül.
A szalvétát felragasztottam a még natúr tojásra.
Lefestettem a földeket, majd a tengert. Száradás után felrajzoltam a ’mon’-okat.(mon: minden szamuráj családnak, klánnak meg volt a maga szimbóluma, ez japán szóval=mon) A kétféle színezés és a mon-ok elhelyezése, részben történelmen, részben fikción alapuló terület felosztás.:) Majdan kapott egy réteg rag.lakkot a fény miatt.

Elővettem egy fagyis pálcát és az egyik végéből levágtam egy hosszúkás darabot, és lekerítettem a végét, hogy egyezen az eredivel. Ráírtam a szöveget és le rag.lakkoztam.Miután megszáradt, hobbiragasztóval odaragasztottam a tojásra.




Levágtam két darab fehér szalagot, a végét lecsíptem, hogy formás legyen. Alkoholos filccel rárajzoltam a mon-t és ráírtam a nevet. Majd lehúztam a tojást a hurkapálcáról, és a lyukba ragasztottam a szalagok végét és visszadugtam a hurkapálcikát.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése