Festett betűző





Kellékek:

- syropor tojás/hungarocell lap
- akryl festékek
- ecset
- hurkapálca
- szalag/csipke/raffia stb.
- sniccer
- dec.ragasztó lakk/lakk

A menete egyszerű. Amikor a Subaru-tojást csináltam, túl sok zöld festéket kevertem, és hirtelen ez lett belőle.
Akkor még nem volt itthon tojás formám, ezért egy hungarocell lapból maradt darabból vágtam ki sniccerrel 3 tojás formát. Hurkapálcára tűztem, és befestettem minden oldalát.
Dekuzni akartam, de aztán gondoltam kipróbálom a festést is egy kicsit.:)
Így hát ecsettel festettem fel mind két oldalára a mintákat. A szélére, mivel elég vastag, lepkéket festettem, hogy ne legyen annyira üres.

Száradás után lekentem rag.lakkal.
Végül egy darab csipkeszalagot kötöttem mindegyik aljához, hogy ne legyen olyan csupasz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése