Nyuszi betűző





Anyagok:

- styropor nyuszi
- akryl festékek
- szalag
- hurkapálca
- sniccer
- gombostű
- dec.ragasztó lakk/lakk
- cérna
- hobbi ragasztó
- icipici vatta

Egy egyszerű, ám annál aranyosabb nyuszi ez.:)
A nyuszi formába, ahova majd a hurkapálcát szeretném tűzni, előbb egy gombostűt szúrtam, mert ez az anyag elég sérülékeny. A gombostű könnyebben belement elsőre, aztán jöhetett a hurkapálca.


Előbb egy papíron megrajzoltam egy lány és egy fiú nyuszit, hogy hogyan nézzen ki. Végül kiválasztottam a lányt, mivel a nővéremnek készült.:)
Felrajzoltam halványan a vonalakat a formára, vigyázva, nehogy nagyon benyomjam a felületét.
Aztán kikevertem a megfelelő színeket és megfestettem, ahogy elterveztem.Itt-ott kis módosításokkal.A festék száradása után átkenetem egy réteg rag.lakkal, hogy szép fénye legyen.
Majd fogtam egy kis darab szalagot és masnit készítettem belőle, itt kellett a tű+cérna,hogy a közepénél összeöltsem.Amikor megvolt a két pici masni, hobbi ragasztóval a helyére ragasztottam.(Megj.: a hungarocell/styropor nem bírja a rag.pisztolyt,ezért a hobbi ragasztó a legjobb.)Majd jött a nyuszi farok, ami egy igen pici vatta-galacsin, szintén ragasztva, végül picit lakkozva, hogy ne bolyhosodjon, hulljon szét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése