Kagylók

Cucclik:

fa alap
akril festékek
kagylók/kavicsok
hobby/kavics ragasztó
spárga
szivacs

Roppant egyszerű, és a melegnek köszönhetően, nagyon gyors is.

Fogtam egy kisebb méretű fa lapot, és a már kiválogatott kagylókhoz-nálam 3 képhez, 3 kupac kagyló- válsztottam színeket is.
Elsőnek kevertem egy halovány rózsaszínt,és egy szivaccsal, tunkolgatva, a lapot, csak egy rétegben, enyhén vizesen lefestettem.
Hagytam kicsit száradni. A már száraz alapra(kb.5-10perc alatt száradt meg), egy szivaccsal fel nyomkodtam még egy kis fehéret és picit a rózsaszínből, váltogatva. Ez a képeken nem annyira látszik, de életben pont kellemesen foltos.


Száradás után, fogtam a kagylókat és hobby ragasztóval felrakosgattam őket.
Kb. 10-15 percet adtam a ragasztónak, hogy tutira megszáradjon, de már hamarabb is jó volt szerintem.
Már csak akasztó kellett, ami egy kis darab spárga lett.
De ott volt az alján az a két luk, ami nem tetszett.Hát oda is ragasztottam egy kis szét szedett végű spárga darabot.
Hát ennyi volt az elkészítése.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése