Tenger+kagylók

Kellenek:

fa alap(szalvéta méretű)
dec.ragasztólakk
szalvéta
ecset
festék
kagylók/kövek
hobby/kavics ragasztó
(vasló)
olló
spárga/szalag/madzag

Nagyon könnyű elkészteni.
Fogtam a fa alapomat, és mivel egy világos színű lapról volt szó, ezért nem festettem le, csak lekentem egy réteg rag.lakkal(sima lakkal is elég), alapozásnak. Mert a nyert fa magába szívja a ragasztót, és nem fog rendesen odatapadni a szalvéta. De le is lehet festeni, ha úgy jobban tetszik.
Megvártm míg megszárad a rag.lakk, azután lekentem mégegyszer, ez már a tényleges ragsztáshoz.
Majd a már méretre vágott szalvétát ráfeketettem, ráhelyeztem egy sütőpapír lapot, és közepesen meleg vasalóval rásimítottam az alapra.
Hagytam száradni, majd feülről is lekentem rag.lakkal.
Vettem egy kis sötét kék akril festéket,és egy vékony, de erős sörtéjű ecsettel, körbe kentem az éleit, és miven nem vigyáztam eléggé, és került az elejére is, ezért úgy határoztam ,kap egy nagyon vékony keretet.:)


A sirályokat, amik a végén már szinte nem is látszottak, pedig át húztam egy kis fehérrel.
Ismételt szárítás.
Végül már csak az akasztó és a kagylók hiányoztak.
Azokat hobby ragasztóval rögzítettem, ami meglepő módon, nagyon jól megfogta őket.Lehetett volna őket is lakkozni, de nekem tetszik a különbözőségük, a maguk természetessége.
Akasztó is kellett, de mi, hogy iljen is hozzá. Hát persze..., spárga.:)Egyszerű és nagyszerű.
Fogtam hát egy darabot, átdugtam hátulról előre felé a lyukon, megcsomóztam, beragasztottam, ugyan ez a másik oldalon is.Már kész is.
Ezzel el is készült a remekmű:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése