Nyári ablakmatrica képek





Hozzávalók:

ablakmatrica festékek
gombostű
fogpiszkáló
fóliamappa
papír
ceruza/nyomtató
(olló)

Az ablakmatrica elkészítését, szerintem mindenki ismeri. De azért tömören:

Fogok egy irattartó fóliát(papírírószer boltban, az eladótól kérjünk olyat, amit ablakmatrica festékhez szoktak vinni-amiről le lehet húzni majd a festéket-, tudni fogja milyen az), beleteszem a már kinyomtatott, vagy megrajzolt mintákat, majd a matrica festék kontúrozóval megrajzolom a körvonalkat. Ez után várok kb.1-2órát, melegtől függ, amíg meszárad, hogy ne follyon össze a kitöltő festékkel. Nagy melegben hamarabb is megszárad. Ha jó, már nem maszatolódik el, akkor a flakonból nyomva, kitöltöm a kontúr által meghatárolt mintát. Itt jön képbe a fogpiszkáló és gombostű.
Ha légbuborék kerülne a festékbe, azt tűvel szúrjuk ki, mert a megszáradt képben nagyon zavaró is lehet.
A fogpiszkáló pedig akkor jön jól, ha a még folyékony festékbe más színnek szeretnénk mintát, részleteket „festeni”. Mint az ezeken a képeken is látszik(remélem).
Más teendőnk nincs, mint megvárni míg megszárad- ez a flakonok szerint 24óra, de lehet kevesebb is. Én azért megszoktam várni a kb.24órát, biztos, ami biztos.:)
És néhány részlet, hogy jobban látszódjon:

A pillangókat magam rajzoltam, és a tengeri herkentyűket, felszereléseket is. A világítótornyot, egy szalvétáról másoltam, kicsit nagyobban, egy papírra, szabadkézzel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése