Drót angyalka

kellékek:
drót
flitter/gyöngy
szalag/fonal
damil
ragasztó
A drótból levágtam egy jó hosszú darabot(attól függ mekkorát szeretnénk). Hajtottam belőle egy 8-as formát, úgy hogy a teteje kisebb legyen, ez lesz a feje. Majd a még szabadon lógó drótból a nyakánál hajlítottam két szárnyat, a végét a drótnak eltisztáztam(levágtam, fogóval lehajlítottam).
A fej-test-szárnyak találkozásánál össze fogytam még egy darab dróttal, és négy egyenes drót szálat fűztem még a szárnyaknak.
Ezután az illesztésél kötöttem egy masnit. A testének az aljára, keresztbe is rögzítettem egy darab drótot, amire előtte felfűztem két csillag alakú flettert.
Hajlítottam egy dupla kört, glóriának, ezt is odadrótoztam a fejhez. Majd egy másik csillagok ragasztottam a dróthoz.
Végezetül egy darab damilt kötöttem rá akasztónak.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése