Masni dísz

Ez nem egy nagy látványosság, de a korár szobát feldobta, a lógó pelyhekkel.
kellékek:
krepp papír
olló
tűzőgép
ragsztó
fonal/szalag
Egy csík krepp papírt henger alakúra hajtottam,hogy hátul összeérjen a két vég. Tűzőgéppel összetűztem. A közepénél összekötöttem egy cérnval.A másik színű krepp papírból duplán hajtottam egy keskeny,hosszú csíkot, összeragasztottam hosszában. Így kaptam egy szalagot. Ezt az előbb összetűzött papír közepénél rákötöttem-óvatosan könnyen szakad.Mikor mind kész volt egy hosszú fonalra fűztem őket, és fellógattam a plafonra.Nem felfűzve is kiváló bármilyen díszítésre.:)

3 megjegyzés:

  1. szia :) csak azt szeretném megkérdezni, hogy a masnik szélei hogy nem lesznek hajtottak? vagyis én összefogtam a papírt, de ugye két oldalt is össze kell akkor kapcsozni. de a te képeden nem úgy látom :

    VálaszTörlés
  2. ohh, azt hiszem rájöttem :) ne haragudj a zavarásért :) szép estét :)

    VálaszTörlés
  3. bocsi mien hosszú a krep papír

    VálaszTörlés