Angyali üzenet

Szükséges:
dekorgumi
olló
erős ragasztó
papír
ceruza
drót
Egy darab papírra(színespapír csomagban lévő pontrácsos papírok) felrajzoltam egy angyal formát és a szárnyát.Kivágtam, és rárakva a dekorgumira, körberajzoltam. Mivel a dekorgumiról nehéz eltávolítani a ceruza nyomát, így olyat használtam, ami látszik azért, de nem üt el nagyon a gumi színétől, így ha a szélén marad is ceruza nyom, akkor sem lesz csúnya.
Kivágtam a testet és a szárnyat. Egymáshoz ragasztottam őket.
A két kezét összehajtottam, hogy egymáson legyenek, majd összeragasztottam. Hogy össze is ragadjon( a dekorgumi elég rugalmas), egy kis csipesszel szorítottam össze a két kezet. De vigyázni kell, mert a csipesz nyomot hagy, így egy darab vattát, zsepit, papírt tegyünk alá.
Míg száradtak, egy arany papírra felírtam a kiválasztott idézetet, összetekertem, és egy vékony dróttal összefogtam.
Persze a papír tekercs mérete megfelelő legyen az angyalhoz.


Egy angyalka üzenettel, nem feltétlen karácsonyi. Hiszen lehet, ez egy kis őrangyal, vagy szerencsehozó. Különboző színekben akár( nálam fehér, narancs és pirosak lettek), így modernebb ajándékká válik.
Vagy akár lehet egy másik figura; kisördög, manó, állat figura...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése