Könyvjelző

Amik kellenek:
karton papír
szalvéta
arany festék
két fázisú repesztő
dec.ragasztólakk
(vasaló)
olló
ceruza
antikoló paszta
Volt itthon pár megmaradt papír tálca, amire a sütiket teszik. Gondoltam ezt is fellehet használni.
Kiválasztottam egy angyalos szalvétát, amin régies írás van. ( Az angyal, amely vigyáz a sorokra, míg te nem olvasol...)
Kivágtam azt a részt, amit használnék. Rátettem a kartonra, és körbe rajzoltam. Kivágtam, és lekentem egy réteg ragasztólakkal.
Vártam míg érintés száraz lett(pár perc), addig bekapcsoltam a vasalót közepes, nem gőzölősre. Majd fogtam a kivágott szalvéta legtetejét, és rávasaltam.
Száradás után kapott egy vékony réteg lakkot.
Jött a repesztés. Felkentem az 1.fázist, vártam míg megszárad; felkentem a 2.fázist, megvártam míg szárad, és reped. Ott is hagytam egy éjszakára.
Másnap antikoló pasztával átdörgöltem, hogy látszon is a repedés.
Végül a széleket átfestettem egy kis arannyal, és szinte száraz ecsettel a felületét is átpamacsoltam arannyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése