Ajtódísz egyszerűen



Kellenek:

vesszők/ágak(lehetőleg talált, vagy saját kertből; ne bátsuk a növényeket:) )
drót
kis tojások
húsvéti dísz
spárga
szalag

Hajlítottam egy tojás forma koszorút, a tetejénél jól megkötöztem spárgával, majd átkötöttem szalaggal.

A tojáskákat felakasztgattam a vesszők szárára.
A nyuszis dísz,egy kis csokis dobozon volt(ami már sajnos kiürült), leszedtem. Volt már az alján egy adag megszilárdult ragasztó. Odaillesztettem a koszorúba és alulról egy 'U' alakú dróttal( én személy szerint vékony hajtűket szoktam használni, mert az elég kemény, hogy ne hajoljon el, de könnyen vágható) egy vékony ágat odafogva, beleszúrtam alulról a ragasztóba. Ezzel rögzítettem is.

Ennyi. Nagyon egyszerű, és új értelmet adhatunk a régebbi díszeknek, vagy amiket nem tudtunk hova tenni önmagában.

:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése