Anyáknapi ajtódísz

Kellékek:

fa darab/lap
szalvéta
dec.ragasztólakk
ecset
olló
csipke/szalag
hobbi ragasztó
fúró
vasaló
sütőpapír


Volt egy darab fám, amire pont illett ez a szalvéta.

Elsőnek kifúrtam két kicsi lukat, ahol majd felakasztom.

Lekentem rag.lakkal, érintés szárazra szárítottam.
Addig méretre vágtam a szalvétát(akkorára, mint a fadarab teteje). Szét szedtem,hogy csak a legfelső, mintás réteg legyen a kezemben.

Beizzítottam a vasalót, gőz nélküli, közepesen meleg fokozatra.
Ráfektettem a szalvétát a fára, eligazgattam, rátettem a sütőpapírt, és átvasaltam, jól rányomva, hogy mindenhol egyenletesen ragadjon.

A széleit ecsettel igazítottam, ragasztottam helyre.


Vártam míg teljesen megszárad. És átkentem felülről is a selyemfényű rag.lakkal.
Kellett még díszítés.
Ez két masni lett az akasztásnál, és körben felragasztva, a fa szélére ugyanaz a csipke, mint a masni és akasztó.
Hobbi ragaccsal rögzítettem a szélén, nagyon keveset rakva, hogy ne üssön át.
Megcsináltam az akasztót. Átfűztem a lyukon a csipke-szalagot, és megcsomóztam, bekentem egy kis hobbi ragasztóval és visszahúztam a másik oldalról,hogy beleszoruljon, ragadjon a lukba.
De mivel ez így még nem szép, ezért jött a masni.
Amit így készítettem:
Vágtam egy kisebb darab szalagot.
Behajtottam előbb az egyik,
majd a másik oldalát.
Összefogtam és egy vékony fehér cérnával összeöltöttem.
Ezt hobbi ragaccsal a csomókra ragasztottam.
Ezzel el is készült.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése