Világító torony


Az ötlet közös szüleménye, a férjem és az én agyamnak. :)


Kellenek:
alap( én egy rolót használtam fel, ami már nem volt jó)
erős ragasztó
kagylók(kövek)
akril festék
ecset
nyomda
olló
Tehát, fogtam ezt a rolót, és berajzoltam,hogy kb. mekkora alap kell.




Aztán kivágtam a darabot. Ahol elvágtam a madzagot, ott után a vissza kellett csomózni, hogy nem essen szét.



Aztán fogtam a kagylóinkat, amiből van bőven(mind gyűjtögetett:) ), és el kezdtem kirakni a világítótornyot, és "környékét", egy vágódeszkán.



Aztán jöhetett a háttér. Fogtam egy kis kék és több fehéret, és kevertem egy világos kéket,úgy hogy csak a fele kinyomott festéket kevertem össze. Az ecsetet(vastag,de nem túl puha), jól bevizeztem, és így festettem meg az eget(kb. a feléig). Nem baj,ha nem egyenletes, én direkt így is csináltam, így igazibb.
Majd a másik felét a kéknek, kicsit kivilágosítva, és szintén vizesen, felkentem, mint tenger.Fent sötétebben, lent kicsit világosabbra.

Ezután fehér festékkel megpróbáltam hullám, hajó és sirály mintákat nyomatolni, de nem mind lett tökély, bár nekem tetszik. :)

Az alján kihagytam egy kb.3-5cm-t, partnak.


Végül egyesével felragasztgattam a kagylókat, tartva a mintát. És hagytam száradni, kb.1-2órát.


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése