Csomózott párnahuzat


Ezt a fajta huzat ötletet az interneten találtam, de nem találom az oldalt, ahol láttam. Ha megtalálom azonnal felteszem a címet.


Kellékek:

polár anyag(párnánál kb.10-15cm-rel nagyobb-körben)-én egy 250Ft-os Ikea plédet nyírtam ketté
olló
párna



Ráfektettem a párnát a plédre, láttam,hogy kb. a felénél kell elvágnom. Persze duplán legyen az anyag.

Majd megmértem, hogy kb. 10-15cm hosszan kell bevagdosnom. Így is tettem, nagyjából 3-5cm széles csíkokat vágtam a szélekbe. A sarkoat úgy hagytam, mert nem tudtam ,hogy jön ki majd a végén a csomózás.

Majd az egyik réteget a párna tetejére tettem, a másikat alul hagytam. Eligazgattam.



Végül fogtam egy csíkot alulról, és egyet felülről; összecsomóztam duplán. És így tovább, míg végig nem értem.
A sarkokból kivágtam még annyi csíkot, enyhén ferdén, amennyi kifért és megcsomóztam.
Készen is volt.
Lehet mintásból is, vagy kis díszeket felvarrogatni, pl. díszpárnának.
Én szimplán hagytam, mert a férjem székébe került háttámlának, így felesleges lett volna rá bármi.
:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése