Edény fogó



Hozzávalók:

egy darab vastag törlőkendő
egy darab vékony törlőkendő/anyagdarab
olló
cérna

akasztónak való(madzag, szalag, anyag darabka)
2 kicsi gomb


Egy vastag törlőkendőből kivágtam egy darabot, félbehajtottam.
A vékonyból vágtam, egy 1-1cm-rel szélesebb darabot.


Először összevarrtam az egyik rövid és a hosszú oldalt(a másik hosszú a ráhajtott, itt még egyben van az anyag). Kifordítottam-itt nekem egyforma a színe és visszája, de ha mintás anyagból varrod, akkor mintával befelé varrd.
"Beletömtem" a vastag anyagot.
Bevarrtam a tetejét egy hímzőfonallal, hogy némi képp mintát adjon neki. A szélét vékonyan befelé hajtottam, hogy ne a vágott széle látszódjék. Le is tűztem, hogy a helyén maradjon.

Majd fogtam egy hosszúkás anyagdarabot, és felvarrtam az egyik csücskére. Hogy egy kicsit díszesebb legyen, varrtam rá még két kicsi gombot.
Nagyon jól funkcionál. Mivel törlőkendőkből van, amik bírják a meleget, vizet, nem árt neki semmi-kivéve a tűz.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése