Zsuzsiék doboza


Ez a doboz a legjobb barátnőm és jó barátom esküvőjére készült, nászajándéknak.
Tetszett... :)

Anyagok:

fadoboz
alapozó festék
gyöngyház akril festék
vanília akril festék
arany akrlil festék
ecsetek
szivacs
szalvéta
decoupage ragasztólakk
fényes lakk/3D kiemelő
dekorgumi
vasaló
olló
csavarhúzó
finom csiszoló papír


Elsőnek lecsvaroztam a szerelvényeket, hogy könnyebb legyen festeni.
Kicsit átsímogattam csisz.papírral. Csak finoman...


Szivaccsal lealapoztam, csak vékonyan.


Én kikevertem egy vanília színt, gyöngyházat is belekeverve(ami nem nagyon jött ki), ezzel festettem le, kívül belül. Ecsettel, vizezve, hogy ne legyen olyan vaskos a festés.
Egy vékony ecsettel lefestettem a széleket fehér gyöngyházzal; majd nagyon vizesen átfestegettem az egész dobozt.(Sajnos a képen nem látszik...)


Visszaszereltem a részeket.



Jöhetett a főatrakció!
Lekentem a tetejét dec.rag.lakkal. Vártam pár percet, csak épp hogy fogható legyen.
Kivágtam a szalvétát. Ráillesztettem.
Beizzítottam a vasalót-közepes, nem gőzölős.
Egy sütőpapíron keresztül, felvasaltam a szalvétát, jól kinyonkodva a levegőt. Vigyázva,hogy a vasaló széle nehogy felsértse a szalvétát, vagy a dobozt.
Vártam vele pár órát száradni, hogy biztos ne szakítsam el a szalvétát,mikor lelakkozom a rag.lakkal felülről is.
A lakkozást még kétszer megismételtem.
Vékony ecsettel, arany festék csíkot húztam a kép szélére. Száraz festéssel(mikor a legtöbb festéket kikened az ecsetből), kicsit bearanyozgattam itt-ott.
Ahol az eredeti mintán is a két szív van, oda kivágtam dekorgumiból is azt a formát, és rádecuppantottam ugyanazt a szívmintát. Körbekentem lakkal, majd arannyal a széleket, és árnyékokat. Felragasztottam a helyére, erős ragasztóval.
A kis rózsákat, sziveket fényes lakkal emeltem ki, vékonyka ecsettel. Így lett 3Ds.
Végül még a doboz széleit is kicsit száraz-aranyoztam, hogy ne legyen olyan steril. :)

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése