Lámpa ernyő

Az ötletet az Ispirációk nevű blogon találtam, hosszas kutatás után. Ott kicsit másképp néz ki, de nekem ilyen lett.
Nagyon megvagyok elégedve vele! :)

Hozzávalók:

géppapír/színespapír
ragasztó/gémkapocs


Először csak ki akartam próbálni, mert nem hittem, hogy ebből tényleg lesz valami... :)

De lett! :)

Én kezdetnek 6db repülőt hajtogattam, majd hozzáadtam még kettőt, hogy kicsit szélesebb legyen.
Olyan repcsit hajtogattam, amilyet még gyerekkoromban tanultam.(köv. bejegyzésben képekkel bemutatom)
Majd egyiket a másik mellé téve, két gémkapoccsal összetűztem őket, belül, így körbe. Az utolsót, az elsővel még nem.
Megfogtam, és a lámpa köré tettem, és úgy tűztem össze. A teteje van annyira szűk, hogy fent marad, a nélkül,hogy ragasztani, vagy egyéb módon rögzíteni kellene.

Ha lesz időm, még leveszem, és tényleg összeragasztgatom őket. Az utolsót és elsőt gyurmaragaccsl fogom,hogy fel tudjam tenni, meg leszedni, szaggatás nélkül.




Amúgy nem a pőre fekete foglalaton ül, hanem szerintem az előző csillár egy alkatrészén, ami mint egy tárcsa, és lyukak is vannak be.
Nem ér hozzá a körtéhez, így nem ég meg. Erre figyeljetek!!!
Szerintem színes papírból is jól nézne ki, de én nem akartam nagyon leárnyékolni a fényét, csak épp hogy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése