Praktika+ tartó


Azért Praktika+, mert nem csak a magazinok vannak benne, hanem pár melléklet, és kisfüzet.

Kellenek:

erős anyag
hímző cérna

olló
vékony léc/rúd
gombok
textil 3D festék(tubusos-Tulip)
glitterglue


Én egy, talán, tányér alátétnek szolgáló fehér, abrosz jellegű anyagot használtam. Felhajtottam az alját, kipróbáltam a magazinokkal, hogy elférnek-e benne. Majd betűzdeltem, kicsit behajtva a széleit, mert ahova tenni akarom, ott nem férne el teljes hosszban.


Mivel nekem nincs varrógépem(sajnos), ezért kézzel varrtam össze. Látszik is majd,hogy nem vagyok nagy ász benne... :{

Ahogy látszik a széleket pelenka öltéssel varrtam, jó erősen. Fent a szélét csak dísznek varrtam ki.
Legfelül, úgy hajtottam vissza az anyagot, hogy egy vékony fa léc beférjen, merevítésnek. Majd levarrtam, úgy hogy mikor visszaöltöttam, akkor az előzőbe szúrtam a tűt-nem tudom mi a neve az öltésnek, talán valamilyen hímzés... .

Ez után, belecsúsztattam egy karton darabot az anyag alá(ahova a magazin kerül majd), és a már előre kipróbált módon felrajzoltam betűket, a Tulippal és glittetglue-val.
Hagytam egy napig száradni, nehogy elkenjem.
Felvarrtam még 3 gombot, ami színben harmonizált.(Lehet többet is, vagy mást-gyöngyöt,stasszt,stb.)




Kellettek még akasztók.
Mivel nem találtam itthon megfelelő szalagot, madzagot, így DIY(do it yourself=csinált magad):
a hímzőcérnából fontam meg őket.
3-as fonással, 2-2-2 szállal.
Amikor elértem a szerintem elég hosszút, akkor megcsomóztam. Kicsit lejjebb megint, és onnan folytattam a fonást, és csak a végén vágtam ketté a két csomó között.
4 darabot csináltam.








Végül hátul, a hajtott szélhez varrtam őket,így elöl nem látszott a varrás. Szintén hímzővel, csak fehérrel, jó erősen, a csomókba is öltve, és átfogva is varrtam.



Már csak a szekrényem felső szélébe kellett beverni a szögeket amin lógni fog.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése