Mini zöld kép


Anyagok:

mini gipsz kép alap
türkizes akril festék
arany akril festék
ecset
termések(pot puriból)
1 fázisú repesztőlakk
erős ragasztó


Zöld festéket akartam keverni, de nem azt a megszokottat, mivel a termések is zöld árnyalatúak voltak, amiket kiválogattam. Így hosszas kevergetés után (alapvetően kék+sárga+fehér) egy ilyen türkizes színt kaptam.
Ezzel lefestettem az egész alapot. Vártam egy 10 percet míg megszárad.

Felkentem ecsettel, nem túl vékonyan a repesztőt. Nem figyeltem, hogy milyen irányba kenem, sőt néhol többször is átkenegettem.Még nem próbáltam korábban, így kicsit megijedtem,hogy nem fed teljesen, hanem foltokban látszódott a fény alatt.
De megvártam míg megszáradt.
Majd felkentem az aranyat, a szélekre, és vártam..., száradás során szépséges repedések keletkeztek.

Ismételt szárítás. Ez már kicsit lassabban száradt meg.
Közben még a belül is, száraz ecseteléssel, pamacsoltam egy pici aranyat, hogy csillogjon kissé.

Teljes száradás után, végül csak két termést választottam ki, ezeket erős ragasztóval(UHU) felerősítettem. Ennek is kell vagy 20-30perc, míg teljesen alaposan megszárad.


Az eredmény egy mini, illatos, terméses képecske. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése