Őszi kosár


A rejtett kincseim között találtam ezt a gyümis kosarat. Tökéletes alany az őszi asztal díszítéshez. Persze bármilyen nagyobbacska dolgot tarthatunk benne, nálunk gyüminek van az asztalon.

Kellenek:

háncs kosár
akril festékek
ecset


Tehát..., mivel ez egy szép világos fa kosár, így nem alapoztam.


Csak kikevertem(szokás szerint) kékből, kevés fehérből, és pici pirosból a szilva színt.
Lapos ecsettel megfestettem a szilvákat. Úgy értem el a nem egyforma színt, hogy az ecset egyik felét a lilásban, másikat a fehérbe dugtam, kicsit összedolgoztam, úgy hogy előre-hátra húzogattam az ecsetet. Majd vékonnyal a szárat, és az enyhén fehér, néhol barnás kis "fényléseket".




Aztán sötét zöldes-picit barna színnel a szőlő fürtöket. Néhol szép kis gömböcökből, néhol kicsit elmosódottabban. Majd szintén, szár, enyhe részletek.


A tetején körbefutó pántra indát festettem, majd arra ugyan ilyen kettős-hármas festékbe mártós technikával, leveleket biggyesztettem rájuk.



Erről a festési technikáról Donna Dewberry youtube-os videójából többet tudtok meg. És valószínüleg jobban meg is értitek, mint ahogy én itt megpróbáltam leírni... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése