Almás ajtódísz


Ez még tavaly ősszel készült, most is kint van az ajtón. :) Úgy szeretem! :)

Kellékek:

karton lap/fa lap
dekor gumi
olló
ragasztó
szalag
akril festék
gémkapocs
ecset
pici rafia


Begyűjtöttem pár, kb. egy hosszú boriték méretű, karton lapot. Egy ilyet használtam fel.
A felső kb. 2/3ot enyhén bézsre festettem. A vonalhoz, amit előre megrajzoltam ceruzával, odatettem egy papírlapot, és így festettem szivaccsal nyomkodva. Így nem mentem át az alsó felére.
Majd ugyanígy, miután a fenti rész megszáradt(5-10 perc), az alját zöldre festettem.

A találkozási pontra egy vékonyabb fajta szatén szalagot ragasztottam, a hátulján elrejtve a végét.



Dekorgumiból kivágtam kisebb, nagyobb almákat, szeletet, és piciket. Akkor csak fehér dekorgumi volt itthon, így befestegettem őket pirosra, magokat, és szárakat. A szárak arany színüek lettek.



A felső részre, először ceruzával felírtam a szöveget, aztán vékony ecsettel áthúztam. Néhol pici aranyat is belefestettem. Így még üres volt, ezért festettem még pár apró, zöld almát.

Alulra felragasztottam az almákat. Felülre pedig a masnit.
Végül száraz ecseteléssel aranyoztam az egész felületen , és a széleket.



Készült még egy nagyon hasonló a nagynénémnek, az narancsos lett. Jön az is.
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése