És a narancsos


Az anyagok és kellékek szinte ugyanazok, plusz egy kis ablakmatrica festék.

Az alap kétfélére festve, szalag felragasztva.
Narancs színű dekorgumiból kivágva a nyarancs szeletek, gerezdek. Fehér akril festékkel megfestve a hártyák, és széle. Majd narancssárga matrica festékkel kitöltve a gerezdek.


A pici darabokat nem matrica festékeztem, csak fehérrel megfestettem.
Majd felragasztgattam őket, a teljes száradás után.


A feliratot előbb ceruzával, aztán sötét zöld filctollal rajzoltam fel. Azután áthúztam zöld matrica festékkal.
Végül matrica festékkel pici narancsokat pöttyentettem.


Az almásnál lemaradt, hogy mire kell a gémkapocs..., hát akasztónak. Így nem kell lyuggatni, ragasztani, stb., csak feltűzni félig. Ez meg is tartja, hiszen karton alapra készült.
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése