Praktika levelek



Nagyon részletesen nem írom le, hogy hogyan készül, mert ez a Praktikában volt, és nem akarom ellopni az ötletet, vagy csökkenteni az eladást..., na, értitek. :)

Papírból készültek.
Elvileg nyomdázással készülnek a díszítések, aztán kivágod a mintát. DE. Nekem pl nincs nyomda készletem, így egy másik megoldást választottam.
Azért írom meg,hogy legyetek kreatívok, és ne csak ha valami szépet kell kitalálni, és elkészíteni, hanem ha valami nem áll rendelkezésetekre, akkor is meg lehet oldani, hogy szép dolog szülessen. :)

Na szóval, kiválasztottam az összes régebbi Praktikában lévő sablont, amin ilyen jellegű minták, vagy részletek voltak. És indigóval, előbb egy próbadarabra, átmásoltam a minákat, részleteket, így adott ki egy egészet. Majd erről a próbáról indigóztam át a levelekre. Azután ecsettel festettem meg őket. Így majdnem ugyan az, az eredmény csak már úton.

A díszesek mennek a szinesekre, így lesz egy egész.


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése