Adventi vicc lekvár


Ezt valahol az interneten láttam, hasonló formában, ott talán nem viccek, hanem kis üzenetek, gondolatok voltak benne.
Kellenek:
kisebb befőttes üveg
széles szalag
filc darab/textil
színes papír
filctoll
viccek/gondolatok/üzenetek papír darabokra írva/nyomtatva
ragasztó
Kikerestem 24 rövid viccet a netről. Leírogattam őket egy szimpla papirra, majd szétvágdostam őket.
Az üvegen körbetekertem egy megfelelő darab széles szalagot, és kétoldalú ragaccsal rögzítettem. Ott ahol összeragasztottam, odaragasztottam egy darab kartont, amire előre felírtam a szöveget.
A tetejét ráhagyással(kb.2-3cm)körberajzoltam egy filc darabon, kivágtam, és a tetőre ragasztottam erős ragasztóval, lehet kétoldalúval is, de lehet hogy nem fogja megfogni a vastagabb anyagot.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése