Idei és tavalyi adventi koszorúnk


Ezt tavaly készítettem, és idén is ez van kirakva.
Talán a gyertyákat kell majd feltölteni egy kicsit.
Amúgy az előzőkben bemutattott lilás adventit bontottam szét, és varázsoltam át.


Hozzávalók:

koszorú alap
hópelyhek
vastag piros szalag
vékony fehér szalag
tüskés gyertyatalpak
muffin sütőformák
gyertyák(olvasztani)/viaszpehely
tollak
kétoldaló ragacs




A muffin gyertyákat már tavaly leírtam. Ugyanakkor készültek ezek is, csak cukorka nélkül.
Annyi előkészítés történt még itt, hogy a muffin formákat, a gyertyatalp segítségével előre kilyuggattam, hogy majd könnyebb legyen felszúrni őket. A lyukat az alján ragasztószalaggal ragasztottam le, amíg ötöttem a gyertyát, hogy nehogy kifollyon.


A készítés ugyanaz, mint a tavalyelöttinél.
Szalagot körbetekertem, tollakat a helyére illesztettem, rá a talpakat.

Felragasztottam a vékony szalagokat és pelyheket.



Aztán a gyertyák is a helyükre kerültek.
Fehér papírból, mintalyukasztóval, hópihéket vágdostam, és az oldalára ragasztottam.


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése