Koszorú


Kellékek:

szalma koszorú alap
4 gömb gyertya
4 gyertya alátét(tüskés)
széles szalag
bogyók(drótos végű)
fehér tollak
filc + kerámia(?)hóphely
hobbiragasztó/kétoldalú rag.szalag
vékony drót
vékony(5mm)szalag
olló


A széles szalagot körbetekertem a koszorún, de nem fedtem be teljesen vele. A végét egy U-drót darabbal rögzítettem.

Bemértem a gyertyák helyét. Felforrósítottam a tüskés talpat, és beleszúrtam óvatosan a gyertyába.
Fogtam 2-2 tollat, és elhelyeztem, úgy hogy a gyertya alá kerüljön, és beszúrtam a gyertyát a helyére, ezzel odaszorítottam a tollakat.

Vágtam kb. 20cm-es darabokat a széles és a vékony szalagból is. A széleset meghajtottam V-alakba, és odatűztem a koszorúhoz, 2gyertya közé. Ráragasztottam/tűztem a vékony szalagot( nálam fehér,hogy elüssön), majd arra következett a filc hópehely, rá pedig a kerámia(vagy milyen...).

Aztán 3asával(4esével) betűzdeltem a bogyókat is a pelyhek alá.


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése