Adventi naptár




Ez, és még egy pár következő alkotás, 2008-2009-es karácsonyáról valók.





Kellékek:





hungarocell tábla/lehet fa is, de akkor dekopír fűrésszel kell kivágni
stiftes ragasztó
csillámpor
sniccer
papír
ceruza
2 db kampós szög
erős ragasztó
fonal/szalag
krepp papír/csomi papír
24meglepi





Először is találtam a neten egy olyan adventit, ahol ilyen agancsok voltak fából kivágva.
Letöltöttem a képet, majd felnagyítottam, és két részletben kinyomtattam(képszerkesztővel ketté vágtam). Aztán összeragasztottam celluxal a két lapot, és így átmásoltam a hungarocell táblámra. Mivel az indigó nem akart rajta fogni, így egy tompa ceruzával rajzoltam át a körvonalat, így belenyomódott a hungarocellbe.

Aztán sniccerrel körbevágtam.

Aztán egy körömreszelővel, vagy puha csiszolópapírral körbehúzogattam, hogy lesimítsam a széleket.

Bekentem a felületét, részletenként, stiftes papír ragasztóval, és megszórtam csillámporral.


Mikor megszáradt, az alsófelébe beleszúrtam két nagyobb kampós szöget/csavart, aztán kiszedtem, erős ragasztót nyomtam bele, és visszadugtam a szöget.
Hagytam száradni a ragasztót.

Addig becsomagoltam 2féle krepp papírba a finomságokat, és egy egy hosszabb, különböző hosszúságú fonalakat kötöttem rájuk.

Hogy fel tudjam akasztani az egészet, a csúcsokba egy-egy vékony U-drótot szúrtam, be is ragasztottam. Ezekkel akasztottam fel kis szögekre.

Végezetül már csak a csomagokat kellett felaggatni, amikre alkoholos filccel írtam a számokat.




:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése