Papír kocsolyák


Kellékek:

piros karton(fotó karton vastagság)
fehér kontúr matrica
gémkapcsok
darabka karton(bármilyen)
kétoldalú ragasztószalag
fehér fonal/szalag
olló
ceruza
csipesz


Ezt az ötletet már több helyen láttam, hol papír, hol filc formában. Nálam kartonból készült.

Fogtam egy darab papírt(színes papír csomagból a pontrácsos és egyéb hasznos papírokból), és rajzoltam egy kori formát. Kivágtam, majd egy darabka kartont(régi naptár), és abból mégegyszer kivágtam, mert ezt könnyebb többször körberajzolni, mint a vékony papírt, viszont a vékony papírra könnyebb megrajzolni, javítani amit akarsz.
Eztán 20x körberajzoltam a sablonomat a piros kartonon, hogy 10 pár kocsolyát kapjak majd.


Kiválogattam 10pár gémkapcsot(nekem mindenféle alakú, nagyságú van, ezért kellett válogatni,hogy egy párnak egyforma "élei" legyenek).

Kivágtam a kartonból a korikat, majd a felénél félbehajtottam.



A hajtáshoz betűztem egy-egy gémkapcsot.


Vágtam 10 szál fehér fonalat, kb.15-20cm hosszút.


Miután már mindegyik korit "megéleztem",

beragasztgattam a fonal egyik végét, az egyik, másik végét, a másik korcsolyába, egy-egy darab kétoldalú ragasztószalaggal.


Jól összenyomtam a két oldalát.

Innentől már "csak" a díszítés van hátra.
Fehér, karácsonyi kontúrmatricákkal díszítettem mindkét felüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése