Karácsonyi visszaszámláló


Hozzávalók:

hungarocell tábla/fa
24 egyforma papírlap
levegőn száradó gyurma
piros akril festék
erős ragasztó(UHU/Palmatex)
hobbi ragasztó
piros filc9
piros glitter glue
csomag mintás szalvéta
pici drót(hajtű vastagságú)
2 kis csipesz

Van egy szalvétám, amin rénszarvasok, csomagok vannak. Ennek alapján formáztam a díszeket, levegőn száradó gyurmából. Ami kicsit olyan, mint az agyag(legalább is ami nekem van...), vizes kézzel segítettem rá, hogy formázhatóbb legyen.
Szóval elkészítettem a darabokat, pár nyalókát, és gömböt is.
A csomagokat akkorára csináltam,hogy rá tudjam dekuzni a szalvétán lévő csomi mintát.

Készítettem még betűket is. Nálam angolul van kiírva a felirat.Ami annyit jelent, hogy "nap még karácsonyig".
Felpróbáltam a hungarocell lapomra őket.

A csipeszeket erős ragasztóval rögzítettem.

Majd sorra kifestettem, illetve dekuztam a díszeket.
Mindegyiket, kivéve a rénszarvasokat, le is lakkoztam selyemfényű dec.rag.lakkal.
Amúgy a gyurma szép fehérre szárad, így csak piros festéket kellett használnom.

Amíg száradtak a formák(amúgy 5-10perc), lefestettem pirosra az alapom szélét.

És felvágtam nyomtató papírokat, hogy 30 legyen. Ezt ki is lehet hagyni, és egy jegyzettömbből is kitéphetjük a megfelelő mennyiséget.
Majd ráírogattam a számokat filccel, és átmentem rajtuk glitterglue-val, hogy csillogjon.


Nálam 30 napos visszaszámláló van, de lehet 24, vagy amennyit akartok.

Aztán már csak fel kellett ragasztani hobbi ragasztóval a díszeket, és felcsippenteni a számokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése