Tea töltés

Az Éva magazin, Advent című számában láttam ezt a jó ötletet.

Magát a dobozt nem fotóztam le(elfelejtettem), de a filtertöltést igen.
A doboz egyébként scrapbook papírból van, kevés ragasztással.
http://www.evamagazin.hu/advent/oldal3 itt találjátok a leírást, és sablont is.

A filterrők azt írja, hogy lehet venni, kb.100db-os csomagban. Én nem akartam annyit elkészíteni,így én nem vettem meg.

úgy oldottam meg,hogy egy szimpla olcsó fekete teából kiszedtem 5 filtert, kinyitottam őket, és ezeket töltöttem meg egy fűszeres rooibos-szal.
Azért válsztottam a fekete teát, ízesítés menteset, hogy a filter ne legyen már illatos, valamilyen aromától.

Tehát levágtam a tetejét, kiszórtam az eredeti teafüvet.
Megtöltöttem egy-egy teáskanál rooibos-szal.


Fogtam az eredeti madzagot, beledugtam a filterbe, kb. 2cm-nyit.

Majd ráhajtottam a tetejét, ahol volt elég hely, ott kétszer, és végig öltögettem,pamut cérnával(fő a természetesség), hogy lezárjam.
A madzagok végére vágtm egy kis darab papírt a dobozéból, és ráragasztottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése